Pembaca KAMI

Tuesday, August 19, 2008

Testing 1, 2, 3..

ngehee... :P
aku baru test2 je ni post blog utk blog kite ni (poyo gile..ape yang aku merepek..)
kire first blog dari aku laa ni..
skrg jam kat umah aku pukul 4.28 pg..
19hb Ogos..
takleh tido..sume sebab adik pempuan pakse aku teman dia, nak sgt tengok cite korea yg berjudul 'successful story of bright girl' yang aku tak sempat nak tengok walaupun dah 3 bulan aku beli cd tu..
hhehehe :P
20hb ni tasya, sepu, ejad, mira, ajni, joan, lala, thaqif, syafiq aiman, n aku akan perform tarian kat usim sempena perhimpunan siswa 2008.
doakan kitorg!~ :)
(padehal tangan keras nak menari tapi dah gatal nak cube..nak wat camne..hahaha :)) )

aku tengok byk gamba2 aku yg dipost tanpa mendapat approval dan kerelaan dari aku..tau2 je ade dlm blog..tapi takpela aku redha je. p/s: kalo nak letak tu berlebih2 la sikit.
huhuhu.. :P
time kaceh manyak2 kat korang..
ngee :D
pade membe2 ku sekalian..
idop mesti diteruskan!
gambatte-ne! (^_^)
mane tau esok lusa kite tukar ip ke..
isk2..
tapi takmo laa..
hope tak berlaku laa camtu..
sayang laa kat iprm ni..
hehe.. >:)
btw, pape pon..

cam biase laa..
psv sem 3 memang BAGOSSSSSSSSS...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...