Pembaca KAMI

Thursday, October 23, 2008

HAPPY BELATED BEDAY TO IJAD

Setelah sekian lama aku tak menunjukkan diri kat dalam blog yang 'dikasihi' ni, sehingga ada seorang mamat ni dah mengconquer satu blog ni... hehehe.... cian kat sepu..
so, ni aku nak menyemak sikit ni...

sebenarnya, aku nak wish very very happy belated beday untuk ijad. atau nama penuh atau nama panjangnya, mohd sallezad bin mohd salleh..









HAPPY BEDAY IJAD!!!!!!!!



Aku mintak sori sangat2 sebab tak wish ko pada hari kejadian. entah macam mana, aku boleh lupa.. padahal, kita dah berjumpa hari tu waktu open house kat umah mira.. keesokkan harinya baru la aku ingat. itu pun still tak wish lagi kat ko..
sori ye ijad..

nway, ako doakan semoga kau :


  • sentiasa dalam lindungan dan barakah ALLAH S.W.T

  • success dalam setiap bidang yang diceburi. bidang terdekat, bidang perguruan ni lah..
  • happy dan ceria alwayzzz..

  • menjadi anak yang soleh untuk ibu bapa..

  • all da best to you!!!

once again,

SELAMAT ULANHGTAHUN KEPUTERAAN YANG KE-19...

tua dah ko ek.. welcome to the old group...

hehehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...