Pembaca KAMI

Monday, July 6, 2009

santapan mata

setelah agak lama aku yang 'rajin' ini tak datang menjenguk blog ni, so hari ni aku wat come back. hehehe..
ape nak citer ek??
ermmm first of all, aku nak ucapkan tahniah kepada yang dah dapat result bagus. walaupun pointer tak dapat lagi tapi bagi yabg dah dapat semua A tu, tahniah. yummy... yummmy ...
yang tak banyak A, yang takde A, (aderke??) pun tahniah jugak. mana yang agak kecewa tuh, tingkaykan lagi usaha kita.. chayok... chayok... banyak lagi masa nak buktikan yang kita semua boleh buat n cemerlang semuannya..

hmmm, actually, aku bukan nak citer pasal result. bab result tu, kita tunggu je la pointernya nanti..
macam yang korang tau aku balik kampung cuti sabtu ahad baru nih.
so, sebelum aku balik semula ke maktab, husband aku ajak gi makan dulu. malas nak gi makan jauh2, so kami just makan kat sebuah gerai tepi jalan kat area Batu Gajah sebelum sampai ipoh.
korang ingat tak pasal mee banjir udang yang citer dia penah kuar kat Majalah 3 dulu..
haa baru ni, kami makan mee udang laa.. tapi bukan yang kat Taiping tu.. hehehe...
apa yang membuatkan aku nak citer adalah, aku teringat kat IM yang dah mengidam tahap ape ntah nak makan mee banjir udang ni..

jadi, aku jamu im n korang semua ngan gambar je la ek....
ermmm nampak best!!


haa ni la yang ktaorang pesan. sikit je sebab takut tak habis.. makan mee udang + air cendol..




tengok..... banyak tak udang dia?? ada laa dalam 10 - 12 ekor....




ni air cendol cam yang kita makan kat gerai depan maktab tu.. tapi yang ni, guna santan yang btol2 pekat.. rasa la nikmatnya.. aku makan cendol biasa je. but my husband, tak leh pisah ngan cendol pulut....



dah tak pandang orang dah husband aku bila jumpa udang coz itu la favourite dia setiap hari. habis ngan aku punya sekali dia kutip. habis aku tinggal mee je.. huhuhu...

jom join?? hehehe....

kalo korang nak try. mana la tau kot ada yang nak buat jalan2 cari makan tuh, meh la datang ke Perak. sama ada ke Taiping tempat suhaib atau mai pekena mee udang kat Batu gajah ni.. tempat dia tepi jalan je.. sebelum simpang dari Ipoh. harga dia just RM7 semangkuk..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...