Pembaca KAMI

Wednesday, August 12, 2009

MORE TENTANG KAMUS 5 TAUN YE....

hai kawan2
aku menjelma lagi dengan perkataan2 menarik utk kamus...
tapi kali ni aku akan keluarkan kamus mengikut edisi ye...
contohnya EDISI AKIM or EDISI TASHA or EDISI AZNI....aku pikir senang ckit kan............so sesapa yg nak pos tajuknya pastikan ditulis edisi beserta namanya ye............
kali ni aku akn cuba mencari perkataan yg bes..so sekarang dalam kelas aku sentiasa dgn pen n ketas cos nak catatkannya..hehehe..pasni skali ngan tarikh ye...
aku memang wat tesis tentang kamu semua kawan2..hehehhe..
maaf ye klu terasa ati...tp sume ok kan joke2 aje...
klu terasa leh trus ckap pada aku or coment je kat blog ni or my personal blog k...
malahan klu da pa2 cadangan utk tingkatkan mutu "KAMUS 5 TAUN " ini cadangkan ye.......
that all, thanks u frenzzzz......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...