Pembaca KAMI

Tuesday, January 12, 2010

TALENTIME!!!

satu program mencungkil bakat nyanyian akan dijalankan di institut terchenta KAMI, dan akan dihandle oleh KAMI sendiri!!! wuuuuhuuuuu~ *wat ombak*

okeh..program yang mengambil nama TALENTIME ini telah diusulkan oleh Pak Wan yang skang ni da duk kt unit kokurikulum nun..so ktorg telah diamanahkan untuk menghandle @ mengorganize program/pertandingan ni..maklumat2 utama bolehlah dibaca pada poster dibawah (siaran eksklusif nih sbb poster ni x print out g utk ditampal d papan2 kenyataan)



antara lain adalah, peserta dikehendaki menyediakan 2 buah lagu; sebuah lagu melayu (wajib), dan sebuah lagu bebas (sebarang bahasa)..konsep lagu adalah bebas..& minus one disediakan sendiri oleh peserta..bab tempat latihan disediakan tu lak, mengikut perancangan, pihak penganjur akan menyediakan satu tempat latihan (karaoke) yang terbuka bagi sesiapa utk datang menonton (ala2 open mic la ni)..tapi sebarang perubahan adalah tertakluk kepada terma & syarat (mengikut penganjur lorh)..slain itu, 1 perjumpaan penganjur bersama peserta akan diadakan selepas tarikh tutup penyertaan bagi sedikit taklimat & etc.

so ada berani? kpd yg berminat, silalah hubungi mereka2 yg berkenaan (kt poster yg ditampal nti akan disertakan no. tel mereka2 tersebut)..GOOD LUCK!!!

3 comments:

i am perempuan said...

maktab kami dah buat last year tp in english.. memang lawak org yg masuk sbb takde tapisan ..huhu

ART STUDENTS said...

talentime ktorg ni multilingual..hohoho..insyaAllah saringan akn dijalankan sekiranya byk penyertaan..doakn je la sume jln ngn lancar ek..hoho

M.O.S.A said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...