Pembaca KAMI

Tuesday, July 27, 2010

EKSPRESI

wah sudah terlambat men"update" blog..ini kisah pada 20/7 dlm kelas SDP..kelas ni diadakan pada jam 2.30 ptg...waktu ni biasanya ngantuk..tapi alhamdulillah kami mendapat seorang lecture yg hebat mengawal sikap KAMI yg suka tido or x bersemangat pada kelas petang ni...
set induksi dimulakan dengan jalan gajah dari dalam ke luar kelas mengikut muzik yg dipasang...
awal2 lg kami dah gerak n gelak2 jadi hilang lak meng
antuknya...

tajuk pada hari ini adalah EKSPRESI...ekspresi dapat diluahkan melalui pelbagai cara samaada lisan,bukan lisan,body language n others .
.aktiviti bagi menunjukkan ekspresi ni adalah seperti lakonan..
jadi pada hari tersebut ramailah pelakon berbakat dalam kelas ini menunjukkan bakat mereka..pelbagai aksi n gelagat dap
at dilihat...

ni gamabar lydia yg sedang bersedih..

untuk keterangan lanjut mari kita tngok video yang ditayangkan ni...



ni lakonan untuk kebakaran
video
dilakonkan oleh akim,ahong n epol..untuk meluahkan ekspresi takut n kelam kabut pada api..malangnya bangun tido terus je lari x da amik2 brg berharga...

im berlakon
video
ni plak im melakonkan dialong "aku kata jangan,jangan la pergi"


KAMI jugak wat aktiviti regu...atau lebih tepat ngan tajuk ni menggunakan bahasa isyarat untuk menyampaikan maklumat..mari kita saksikan...


regu oleh im....

video

regu by rina
video

regu by akim

video

video ni diupload las2..sebab gempak...sebelum tu maaf ya dalam video ni hanya lakonan semata-mata..jgn ada yg tersalah tafsir plak ye....no skandal here!!!


tia kena ngorat
video
bayangkan klu anda kena begini wahai kaum lelaki..belum sempat cakap panjang dah kena baling ngan marker....ish2 ganas

rina ngorat akim
video
ni plak terbalik..pompuan lak mengorat lelaki....lawaknya punya smangat nak ngorat hampir terjatuh diatas meja...lakonan ni mendapat pujian tau...yea...

so apa pendapat korang bila tengok ni....apa cara anda meluahkan ekspresi anda??
lagi satu berbakatkah KAMI??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...