Pembaca KAMI

Thursday, July 24, 2008

AKU..MACHO


aku..Nor SYAmiMi Binti SaMsudin..
berumur 19 TaHun..
hehe....
asal PAHAN,study..GANNU..duk KELATAM
lam kelas,aku ar paling macho sekali,walaupun beberapa kerat dak laki lam kelas kan..hoho.
keMachoan ku bertambah terserlah nak2 mase jari aku tersepit time sem 1...hoho macho ar aku time tuh!!menjerit!!!!hehehehehe
dak2 panggil aku -im-..tp tah sape2 tah yang "suke-suke ati" meletakkan dan menukarkan nameku yang tersangat MACHO nIH kepada JIJIE..
huhu...lantaklah eh asalkan dioarng bahagia dan gembirra...
huhu..ni la muke aku yang aku rase paling ayu yang penah aku wat....
DAN AKU MENGINGATKAN SEKALI g kepada sahabat2 ku yang "KUSAYANGI" tulunlah jangan panggil diriku MIMIE..wek!wek!hhahaa hanya oram tersayam je panggil aku nama yang "BEST" tu
kadam-kadam aku kesiam kat koram..aku bawak virus siket..sampai sekaram koram ikot..
besela..aku kan pembawa JALAM KEBENARAM..
semoga virus ini berterusam sampai bile2 dan sampai koran jadi cekgu pom ikutam ni terus kepada anak2 didikmu..hahahaha
pergh!!macho nyer aku!!!!hehe


papepun..aku sayam korang..korang bukan KAWAN,...tapi....SAHABAT....






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...