Pembaca KAMI

Monday, July 7, 2008

inilah gue.. =) mira0nly0ne



name : ruziathul amira binti mazlan

tarikh lahir : 10 disember 1989

lahir kat : ospital le.. sbb mase tu makbpk aku masih sewe mah lg kat karak..tp bapak ku nak gak anta kat spital..katenye mse mak ku nak lahirkan ku ini bpk aku xnak bidan yg sambut..tp nak dokter yg sambut..hehehe..best x alasan ku ini??aku lahir kat ospital mentakab pahang..tp aku org johor tau..

tmpat tggl skrg : bilik 412 blok c IPRM..tp aku masih stay kat mah parent aku la..kat tangkak..dekat2 ngn gunung ledang..kat johor..tp jauh sikit la ngn mah nina..klo nak p mah nina tu jarak mase dalam due jam la..

hobi : ape ek??mcm2 aku wat..biaselah kan korg sume tau kan aktiviti yg biase aku lakukan bersame2 shbt2ku ini..

name dad'dee' : mazlan bin othman..aku syg die..hehehe

mummy name : ruzitah binti tapah.. aku syg die gak..

name roomate : aminina binti hj jemaat..aku syg gak die..

name kekwn ku : amin, tasy, im, rina, rafhan, ila, jaja, intan, lydia, ajeni, ati, syafik, elynn, ijat, saiful, akim, tan, suhaib

name adik2 : xpyh le..nti kat dalam kelas aku gtau eh..tabah eh..

perkataan yg hanye difahami oleh budak2 psv : tampriyoooo karang...dorio..nyok..

kenangan manis : rahsie(bende ni selalu tulis kat buku BIODATA SAYA kan..aku tau korg pon pnah wat kan??)

kenangan pahit : rahsie (bende ni selalu tulis kat buku BIODATA SAYA kan..aku tau korg pon pnah wat kan??)

tp kenangan yg paling best ketike jdik student iprm ni ialah berjumpela ngn dak2 psv ni..korang le sape lgik..
mcm2 kenangan yg terjadik spnjang kite bersame slame 3 sem ni..
hop smpy bile2 rilisensip ni berkekalan eh..
dugaan utk sem ni aku jdik KU..so korg kne bg aku smangat n kerjasame eh ngn ku ni..
ape ek lg..'yg pasti mentari menyinari' bak kate ex KU..
wakakaka..
papehal kontek la aku di no tel aku eh..
hehehe
korang da best lor..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...