Pembaca KAMI

Monday, July 7, 2008

wanna know me....


nama di beri intan suriana... itu kira nama panjang la..
nama pendeknya, diamond.. hehehe...
eh cilap plak..
Intan la...


tarikh lahir : 21 mei 1989 (jgn luper, aku nak hadiah besar tau...)
asal : Daimond Bay, Silver.. orang pey-rock la....
mai la datang umah aku....
cite2 : eh cita2?, la korang ni x kan aku nak jadi pramugari plak, dah tentu la nak jadi cekgu
sebab...... hehehe....
suka n tak suka : aku tak suka la nak marah2, then, aku paling benci cari barang yg hilang, aduhhh.. menci tol. aku ni kool je.. sikap ni, kadang2 baik, kadang2 tak baik. sakit hati btol.. actually banyak lg, tp x per nanti kta sosek2 la lg.hehehe...
member maktab ku : dah tentu la korang adalah member maktab ku yang ku 'cayang'.. huuhuuu.. btol la ni... hehehe.... hai, kekadang korang ni, wat aku ceria tp.... kekadang wat aku cedih gak.... ala normal la tu ek.... nway, yg pnting aku enjoy r ngan korang...
pesan wat korang, kalo ada mende yang tak suke pasal aku, just tegur je.... aku tak makan orang k... hua..hua...
may ALLAH bless you...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...